8/26/2012

Skúška

Zajtra... och, tak skoro ráno sa vydávam na ďalšiu životnú výpravu. Idem bojovať o svoje malé miesto pre život na svojej bývalej a aj potenciálnej alma-mater. Bude to niečo v štýle Dobytie raja vs. Hulk (ja stavím na lode, teda na mňa). Pri tej príležitosti, popri tom čakaní, mi básnické črevo prehovorilo do duše, alebo naopak? 



Prišla, za rohom potichu
plavným krokom vpred.
Nesnaží sa ponúkať útechu
čakám ju s otvoreným
mozgom...

Hladí mi viečka
prozreteľná ľahostajnosť
ty poznáš, vieš kam -
kto však pozná koniec?

Veď už odišla. 


K večernej pohodičke. A nezabudnite mi držať palec, aj dva :) 


2 komentáre:

Oli povedal(a)...

Ale zvládla si to! A nemusela si byť ani Hulk! ;))

Unknown povedal(a)...

To moja báseň ma vzpružila!! :D Koho by nie! :) A díky, L_Oli :)