1/08/2013

Výber dňa ::::) Novinky ::::) Slovart :::) Babylonská bosorka a Jazdci časom


Človek má milión kníh, ale stále hľadá nové a nové... Takýmto prípadom som aj ja. Ako keby moja zásoba neprečítaných kníh mala niekedy vyschnúť. Nuž ale, mať novinky na obzore a byť v obraze nie je  nikdy na škodu... Dnes mi do oka padli Babylonská bosorka a Jazdci časom

Alex Scarrow:  Jazdci časom
originál: TimeRiders (2010, Puffin)
séria: Time Riders #1 (v súčastnosti je 7 dielov)
vydavateľstvo: Slovart
žáner: fantasy
preklad: Klára Kruteková
počet strán: 350
Vychádza28. 2. 2013
Hodnotenie GR: 3.83/5.00


Liam O'Connor mal zomrieť pri lodnej havárii v roku 1912. Maddy Carterová mala zomrieť pri leteckom nešťastí v roku 2010. Sal Vikramová mala zomrieť pri požiari v roku 2026. No pár minút pred smrťou sa pri nich zjavil záhadný muž so slovami: „Vezmi ma za ruku." Nezachránili ich. Naverbovali ich do tajnej organizácie, o ktorej existencii nemá nikto ani tušenia. Cestovanie v čase už totiž nie je len hudbou budúcnosti, ale krutou realitou. Liam, Maddy a Sal majú jedinú úlohu: ochrániť dejiny, ako ich poznáme, a zneškodniť každého, kto sa pokúsi ch zmeniť. Preto sú tu!

*****

D. J. McIntosh:  Babylonská bosorka
originál: The Witch of Babylon (2011, Forge Books)
séria: Mesopotamian Trilogy #1 
vydavateľstvo: Slovart
žáner: thriller
preklad: Erik Fazekaš
počet strán: 300
Vychádza: 25. 1. 2013
Hodnotenie GR: 3.19/5.00




August roku 2003. John Madison, obchodník s umením a so starožitnosťami, sa stáva svedkom vraždy. Obeť zločinu však krátko predtým skryla pred Madisonom kamennú dosku so záhadnými rytinami v starobabylončine, ktorú z Iraku tajne priniesol jeho brat. Následne mu doručia USB kľúč so súborom šifier. Madison sa snaží nápis rozlúštiť, nájsť starobylú dosku a zistiť aké tajomstvo ukrýva, prv než ju objavia kolegovia z branže či Iračania. Zakrátko však zistí, že mu ide o život.

Prečítajte si PROLÓG. 

*****


Foto: Slovart

2 komentáre:

E_V_E povedal(a)...

Prvá veta dokonale vystihuje aj mňa 8D Stále hľadám niečo nové a neprekvapuje ma koľko veľa toho chcem mať doma! 8D

Unknown povedal(a)...

"Poďme spolu lietať"... na vlnách knižných rozmanitostí, E_V_E :) Som zvedavá, kedy ma to omrzí... :)