6/04/2012

Fotočlánok: Potulky po ZOO

Začiatok našej púte pri botanickom skleníku
Pred pár dňami som so svojou milou rodinkou navštívila ZOO Lešná v Zlíne. Videla som mraky všakovakých zvierat, počula ešte všakovakejšie zvuky (hlavne od šimpanzov) a práve  z toho mi vyšlo zopár snímkov, s ktorými sa rada podelím, ako dvorný fotograf.

Lenivec z manéže... takmer sa neukázal 

Skoro ako jednorožec x 2, až na chýbajúce rohy

Dobré bylinky pre dobrú gorilku

Toto je jej odpoveď na moju otázku: čo si asi o nás myslí? :)

Aj keď sa schovávali, tu je odvážlivec 

Ja som to nebola... 

Ukážka zo zlínskej architektúry a či flóry? 

Provokatéri

Mať tak dlhý krk...


Dvaja z madagaskarskej rodinky 

Tak toto bola lepšia húkačka ako sanitka a polícia dohromady

Škaredé káčatká v akcii

Posledné pózerské kapybary, ale ich bolo :) 

Dúfam, že sa páčili.

Žiadne komentáre: